dagen D

Dagen har varit bra. Jag fick en stooooor mörkrosa orkidé av älsklingen. Jag verkligen älskar växter och blommor (vuxenpoäng?). Så söt är han som hade snappat upp att jag önskade mig en sån när vi gick på stan.

Jag har förresten blivit lovad en försenad Alla Hjärtans Dag-middag imorgon eftersom älsklingen är ledig då och jag har inget plugg. Jag vet redan vad det blir förnågot så jag längtar! Johan-special! 

Nu börjar snart Sjukhuset ! Det programmet är så roligt, lite inspirerande att titta på. Funderar alltid på vad jag ska vidareutbilda mig till sen, det känns som jag vill allt. Distriktssköterska? Barnmorska? Ambulansvårdare?

Sjukhuset + Du blir vad du äter = lyckad vardagskväll!
Hoppas ni har haft en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0