GLAD

Med lite vemod och mycket lycka sålde vi vår lägenhet idag! Jippie, allt har verkligen gått över förväntan, smidigt och smärtfritt!!! Inte ens en enda dubbel månadshyra blev det, allt har verkligen klaffat fullt ut, och det är vi så glada för :) Och snart bär det av också, den 8e april. Räknar ner och längtar, tur att det kommer gå snabbt för det är inte ens en månad kvar, snabba ryck här (hjälp, för första gången i mitt liv ska jag överge staun). Tror det kommer bli toppen! Och det känns så jäkla skönt att vi hinner flytta innan jag börjar jobba... :):):)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja det blev en liten Nea:) Tack!! Vad ROLIGT med lght. Förstår att Ni har en massa massa nu, men hör av dig när du hinner ta en kaffe. Jag kan komma bort och hjälpa till! Kram och trevlig helg!

2011-03-12 @ 10:37:38
URL: http://sennerhall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0