onsdag

Dagen har varit lugn, jag har haft lite småont i halsen nu ett par dagar så har försökt kurera mig från det och slippa bli sjuk en gång till, och nu känns det faktiskt mycket bättre. Det ända som stör mig nu är sviterna efter min dubbelsidiga öroninflammation, har fortfarande en massa vätska i öronen och det är väldigt irriterande för jag hör typ ingenting, men det går väll snart över det med :P

Jag och Noel åkte ut till Jämjö idag och gick en lååång promenad och andades in omgivningarna. Eller jag gjorde de, Noel sov i vagnen hela rundan. Åh vad jag längtar!!! I övrigt har dagen varit lite gnällig Noel har haft ont i maggen stackarn. Som tur är blev det lite bättre framåt kvällen och så kom Elin och busade med honom en stund, bästaste Elin!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad kul! Välkommen till underbara Jämjö!

2011-04-29 @ 13:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0