beslutsångest

Igår blev det ändrade planer. Vi var hemma hos Elin i spandelstorp och några partajjade lite. Sen en nykter runda på playbar. Alltid kul att titta på alkoholpåverkade männsikor tycker jag.

Idag har jag och Johan stäääädat och tvättat. Skönt att få undan på helgerna så man slipper sånt i veckorna. Och ikväll? Festa eller på 60års kalas hos min morbror med släkten? Bara pappa var evigheter sen jag träffade. Sen jag flyttade har jag vatt hemma hos dom max två gånger. Börjar bli lite mamma & pappa sjuk :-) Och vovvesjuk... framför allt. Plus att jag mår inte 100% bra så det lutar åt det senare. Jo... så får det bli.

Ha världens bästa påskafton allihopa!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0