kise-misar

Sitter och läser lite om ragdoll-katter, rasbeskrivningar osv. Vad jag längtar tills min bebis kommer hem till mig! Det står att dom slappnar av helt i musklerna när man lyfter upp dom och de känner sig trygga. Där av namnet ragdoll (trasdocka). Spännande ska det bli!

Jag och mamma köpte en plingande boll till Tuva när vi var på maxi igår. Den hade hon roligt med ända tills jag plockade undan den när vi skulle sova. Hon har sån överskottsenergi nu min lilla socker-pingla. Får hoppas att hon och raggisen kommer bra överens sen så dom kan busa av sig med varandra!

Gamla pinglan vilar mest. Sitter och iaktar fjant-Tuva när hon springer runt med sin boll. Sen när hon sover gott, smyger Tuva på henne och attakerar henne. Taskmört! Men det är roligt att titta på dom. Djur är det bästa som finns!


Kommentarer
Postat av: Starmoonlightn

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2008-01-04 @ 14:20:29
URL: http://starmoonlightn.blogspot.com
Postat av: Terjemaiken

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-10-13 @ 08:10:13
URL: http://terjemaiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0