längtar efter...

Födelsedag
Min födelsedag den 16e april längtar jag efter, jag blir 20 år och system-myndig. Coolt va? Det kan man inte tro ;-) Hoppas på lite pengar till en ny dator med, det behövs!

Barcelona -Cissi och Karin
Två dagar senare åker jag, Linn och Elin ner till Barcelona. Ner till Cissi och Karin och hälsar på, det ska bli så roligt att träffa mina söt-vänner som jag saknar såååå! Hoppas verkligen på fint väder där nere. Fint väder, mys med vännerna, shopping och lite fest! Kan det bli bättre?
 
Smilla? <3
Samma vecka som vi kommer hem från Barcelona får jag hem min baby (nya kise). Världens sötaste! Sa ju innan att den skulle heta Dolly. Men nu har jag sett på hemsidan att mamman heter samma, så det går ju inte. Tänkte att jag kanske skulle börja ställa ut och lite sådär, bara för skojs skull. Funderar på Smilla eller Fjolla? Eller nått annat. Jag ändrar mig hela tiden...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej cissi gumman.. shit sa duktig du ar pa att blogga.. e sa kul o lasa om allt som pagar dar hemma :)

2007-04-09 @ 14:47:50
Postat av: Cissi

glomde vist skriva att det va fran mej:) Cissi

2007-04-09 @ 14:48:49
Postat av: Cis

hihi. fast det är nog spännande att läsa om Barcelona :-)

2007-04-09 @ 21:28:18
URL: http://cissa.blogg.se
Postat av: Gunnarkristiane

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-12-15 @ 08:24:53
URL: http://gunnarkristiane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0