lördag lördag lördag!

Miih. Igårkväll tittade jag och mamma på hundtricket. Även fast man har sett den en miljon gånger är den bra! :P

Och idag är det feeeest här, på måndag fyller man 20. Galet egentligen. Jag tror dom kommer neka mig på systemet ändå, lilla jag liksom! Nej, nu är man vuxen. Bara att inse det.

Förövrigt är jag lycklig som fick en massa pengar tillbaka på skatten. Bra bra bra! Har bara fått restskatt förut... Det är ju mindre roligt. Så snart är jag rik som en troll. Bara så att ni vet ;) Kanske blir att lägga undan dom pengarna till en Thailandsresa till som garanterat kommer att ske någon gång i framtiden? När man är ledig och har tid. Bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0