Bolla-bus

Jag är nog världens största djurtönt. Eller djurälskare, det beror på hur man ser det. Inte nog med mina tre kisar hemma, mamma och pappa har tre hundar som jag ser som mina. Dom skaffade ju trots allt hundar eftersom jag ville ha en hund, och på den vägen är det.

Vår första är en colliehane som är tio och ett halvt år gammal nu. Han heter Sambo och är min alldeles speciella älskling. Sen blev det en till, en svart tik som heter Bolla. Sen blev det valpkull på Bolla och självklart kunde vi inte motstå att behålla ännu en vildbäst, lilla Edit!


      

Kommentarer
Postat av: Robin

Men, nu har du ju ändrat designen. Sjysst att man fick vara med :(

2007-08-26 @ 21:55:12
URL: http://RobinMansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0