ett år tillsammans

Idag har jag och älskling varit tillsammans i ett helt år. Och vad det har gått snabbt! Samtidigt som det känns som om vi kännt varandra alltid...
 
Tyvärr blir väll inte firandet riktigt som vi hade tänkt oss. Det börjde imorse med sjukhusbesök och dropp för min del. Älskling var i alla fall med så jag slapp sitta där ensam. Tack.

Sen hem, illamåendes och av all kortison så jag sommnade i cirka tre timmar. Men nu känns det lite bättre! Vi ska i alla fall äta nått riktigt smaskigt ikväll, och titta på någon bra film. Mer än de finns nog tyvärr inte ork till från min sida. Men det ska bli mysigt det med!



Älskar dig Johan och tack för allt stöd!

Kommentarer
Postat av: Wantedmyspace

Site was very helpful. thank you

2010-09-30 @ 08:10:07
URL: http://www.wantedmyspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0