life goes on

Så sitter man här på jobbet igen, näst sista dagen. Det känns himla vemodigt faktiskt. Jag komma att sakna, både kollegor och kunder. Men jag är ju kvar som timanställd när tiden finns så lite får man säkert se av dom ändå. Vi får se! Men, life goes on. Hoppas på att trivas i nya livet också!

Igår var en himla bra dag. Jag var fredagsledig, och det blev fika på Wayne's med större delen av gänget på dagen. Så mysigt, precis som gamla tider! På kvällen blev det fest hemma hos Beccy och Cissi, sen Nivås uteservering för mig, Elin och Elin nästan hela kvällen och pratade en massa strunt! Goddie. Laddar upp lite bilder senare. Ett par här, och resten i min bilddagbok!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-25 @ 20:34:58
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0