Östkatten

Nu är jag stolt medlem i Östkatten. Jag och min Safirögat's Snowy Molly (Skrollan) och Maine Coon's Ljuvliga Hera. Tuva fick inte vara med men hon är söt ändå! Detta främst för att kunna ställa ut mina snuttor i SVERAKS utsällningar. Det ska bli så spännande, jag ska försöka anmäla mig till någon i höst/vinter.


Dessutom för att eventuellt kunna skaffa mig ett uppfödarnamn till Skrollan om  hon lämpar sig att ta en kull på. Om jag nu vill fortsätta ta kullar efter att Hera har fått sin men det kan jag inte tänka mig annat... Planerna är sådana i alla fall, men vi får väll se. Det kostar att para dom små liven också. Men somsagt, vi får se. Jag vet i alla fall vad jag vill!

Kommentarer
Postat av: Robin

Sluta, du vågar inte slå mig ändå för jag är mycket starkare än dig :P

2007-08-15 @ 11:54:10
URL: http://RobinMansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0