rätt gissat

Tyvärr så hade jag inte fel utan jag har en ny synnervsinflammation som jag misstänkte. Suck suck. Så efter att jag varit i ungefär tre timmar på ögonmottagningen blev det att gå direkt ner till neurologen och få den första stoppdosen med kortison genom dropp. Jippie! :/

 Det ända som är positivt med det här är väll att jag fick tid hos läkare himla snabbt den här gången. På det viset slipper jag förhoppningvis att bli halt, yr och bortdomnad också. Och att jag får bli frisk snart!

Väldigt negativt är att detta är mitt första skov sedan jag började med mina sprutor för cirka ett år sedan. Jag ska göra något blodprov imorgon och se om jag fortfarande svarar på min medicin. Man kan ju inte annat än hoppas...

Hoppas ni har haft en bättre dag en jag!


Kommentarer
Postat av: Bredemargrete

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2009-11-25 @ 07:56:29
URL: http://bredemargrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0