året som gick

  • Thailandsresa med släktingar. Det var helt klart ett minne för livet och jag kommer garanterat att åka dit igen..
  • Ny lägenhet som jag trivs himla bra i!
  • Fick heltidsvick på Blekingetrafiken - beställningcentralen.
  • Hälsade på Cissi och Karin i Barcelona. Kul och träffa dem givetvis och kul att se den staden! Shopping!
  • Min älsklingskatt Julia gick ifrån mig -hon vakar över oss i katthimlen...
  • Nytillskott till vår lilla familj -Skrollan och Hera.
  • Jag och Älsklingen bor ihop.
  • Ayia Napa med Elin i somras. Underbar softsemester!
  • Jag har börjat plugga som jag inte ångrar en sekund. Det är hur roligt som helst och kul med nya ansikten i "sin egen stad". Trivs verkligen med utbildningen!
  • Erik Johannes (Lupp) har kommit till världen 

image391


Kommentarer
Postat av: Tormodmargrethe

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2009-09-24 @ 09:28:25
URL: http://tormodmargrethe.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0