fredag och fredagskväll

Idag har det tvättats, pluggats och shoppats en del. Skulle egentligen bara köpa en present som ska lottas ut till någon i min basgrupp, vi ska ha lite julmys på måndag. Vågar inte skriva här vad jag hittade ifall någon av dem läser min blogg, men det blev ganska så bra i alla fall. Alltid svårt att hitta något för ca 50 kr utan att det ska vara skit. Väl på stan hittade jag ju givetvis lite till som jag egentligen inte har råd med. En jeanskjol och en kofta och ett par mönstade leggings. Vet dock inte om jag ska byta kjolen till en större storlek, måste dit och prova igen innan jag bestämmer mig. Jag och min beslutsångest.

Nu sitter jag hos mamma, ska äta middag här och bara ta det lungt. Sen ska jag träffa Elin en stund. Så tråkigt med fredagkväll och inget Idol, det känns tomt på något sätt. Får se om vi hyr en film eller något istället...

Ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Linusmarianne

Keep up the good work.

2009-08-06 @ 09:31:13
URL: http://linusmarianne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0