solbruna badflickor

Så var man hemma igen. Och vi har haft det bra. Hur bra som helst faktiskt!

Vi bokade ju ospceificerat hotell utan dusch/wc, ospecificerad ort till Cypern och vi hamnade på ett 3+ hotell i Ayia Napa med pool och havsutsikt (givetvist toalett och duch med). Vi har haft hur roligt som helst och helt undebart väder dessutom. Mellan 30-40 grader och strålande sol hela veckan. L o v e l y!

En del sol och strand har det blivit. Och en del fjant. Och en del fest såklart. Vi träffade helt otippat Nättraby + Rödebys killgäng när vi var ute och festade. Roligt! Så det blev lite förfest med dom med på deras helt-crazy-fest hotell.

Annars är det back to work för min del. Jobbar kvällen idag och har en stor resväska hemma på golvet att packa upp...

Bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Johan

Bäst för dig att du packar upp snart!
jag har faktiskt städat lite o så=)
grrrrr

2007-07-12 @ 14:30:12
Postat av: Ciis

Jag ska, jag ska, jag skaaa ;)

2007-07-13 @ 16:59:58
URL: http://cissa.blogg.se
Postat av: Li

Åhh, ja åker till Cypern på måndag, hoppas att de är lika varmt då. Vi ska också bo på ett hotell i Ayia Napa :D

2008-03-20 @ 10:25:20
URL: http://misssion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0