stress stress stress

Vilken rolig morgon. Jag försov mig och hade ungefär 20 min på mig att duscha och ta mig ner till bussen. När jag väl har 20 meter kvar kör den rakt förbi mig. Attans. Jag hade dessutom bestämt med Beccy att vi skulle ta samma buss till jobbet, men icke... Så jag började i alla fall springa mot kronan och WOW, jag hann med bussen! Lagom andfådd...

Väl på jobbet tjuter larmet när jag öppnar dörren. VAR ÄR MIN KÄRA KOLLEGA DICK? Och hans mobil var avstängd. Jippie! Helt ensam med cirka 10 människor på telfonkö en hel förmiddag (utan frukost), kommer Dick bakfull. -Förlåt, förlåt, förlåt...

Kommentarer
Postat av: Foundbrokentrail

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2008-01-08 @ 20:17:47
URL: http://foundbrokentrail.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0