floristutbildning

image93Någon som har lust att betala Munkeröds floristutbildning till mig? Jag är sååå sugen på att gå den, men det känns dock som väldigt mycket pengar att betala för en utbildning när brachen är ganska så tuff efteråt. Men det skulle verkligen ett jobb som jag är säker på att jag skulle trivas med. Pyssligt och kreativt...

20 veckor är utbildningen varav 7 är praktik som man kan göra på hemmaplan. Alltså skulle det bli 13 veckor i Stockholm. Jag vill jag vill jag vill! Men frågan är om pengarna finns eller om det skulle bli en ända stor förlust?


Kommentarer
Postat av: Tommyastri

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2010-06-14 @ 13:14:37
URL: http://tommyastri.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0