heltidsjobb och Barcelona

Vilken dag alltså. Det känns verkligen som huvudet ska gå mitt itu, är helt slut. Ska äta och lata mig framför teven en stund, det gör nog gott.

En bra sak är i alla fall att jag fick mitt heltids schema idag, vilket betyder fast inkomst. Verkligen skönt.
OCH att det gick bra att få ledigt så vi kan åka till Barcelona!!! Roligt ska vi ha! Ska se om jag och Elin lyckas boka biljetterna ikväll, man vet ju aldrig? Dessa tekniska prylar. Men om det går som vi vill åker vi den 18 april (två dagar efter min 20års dag, hihi)

Kommentarer
Postat av: Lina :)

Grattis till heltidsjobbet :) O hoppas ni får dte bra i barcelona!! :):)

2007-03-22 @ 12:37:37
Postat av: Cis

oh tack så mycket :-)

2007-03-22 @ 17:53:35
URL: http://cissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0