champions league

Igår hade jag en nära-döden-upplevelse. Jag ringde till Robin på kvällen och frågade om jag fick komma hem till honom och hålla honom sällskap när han tittade på enligt honom  -årets viktigaste fotbollsmatch. Sen kom jag med den brilljanta idén att åka ut till Elin i spandelstorp och lovade Robin att få se sin fotbollsmatch där ute. Det var bara de att när vi väl är där ute vidar det sig att dom inte har kanal 6, kanalen som matchen skulle gå på. Attans! Vaken jag eller Elin hade tänkt så långt. Haha. Så efter ett snabbt parti yatsy blev det hemfärd -mot Robins teve med P4 på högsta volym.

Det hela slutade i alla fall med ett Milan vann. 2-1 mot Liverpool.

Kommentarer
Postat av: johan=)

hehe precis som jag sa till dig o robin=) hihi
att ingen lyssnar på mig

2007-05-24 @ 16:21:57
Postat av: Flååbin

Haha, roligt att du är rädd för mig :P Fuck johan, milan vann på fusk. dels missade domaren att liverpool skulle ha en hörna. dom hade gjort mål på den o vunnit hela skiten.. dessutom gjorde milan mål med handen!!

2007-05-24 @ 17:45:59
URL: http://RobinMansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0