mer tid, tack

Idag har jag deklarerat. Skönt att ha det gjort i alla fall. Längtar tills skatteåterbärningen kommer nu!

Annars är det jobb för mig just nu. Har bestämt mig för att promenera hem ikväll. Känner verkligen att min kropp behöver röra på sig, jag har blivit dålig på det sen jag började jobba heltid. Det är så mycket annat liksom. Dumma mig...

Ibland känns det verkligen som att tiden inte räcker till, så känner nog dom flesta. Jobba, handla mat, städa, diska, tvätta, betala räkningar, sköta katterna. Allting tar alldeles för mycket tid. Sen är man dessutom trött efter allt jobb.

Jag önskar att jag hade mer tid att träffa min familj och mina vänner. Och mer tid till träning! Är nästan aldrig hemma hos mamma och pappa och hundarna längre. Mina bästa hundar som jag saknar så! <3

Dygnet borde vara dubbelt så många timmar som det är!

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0