ny dator

Skriver mitt första inlägg nu från nya, bärbara datorn. Jag och Johan fick ett ryck och var och köpte den igår :-) Än så länge är jag nöjd, den ärbetydligt bättre än min förra. Vi får väll se vad framtiden har att säga. Så nu blir det nudlar och vatten resten av månaden! Haha usch och fy.

Igår satt jag och Elin hemma hos mig och festade alldeles ensamma. Haha. Men tro det eller ej, vi hade skittrevligt!

Och idag är man lite trött, men det fötjänar man antar jag... Håller på att föra över bilder, filmer och musik till min extrahårddisk från gamla datorn. Det tar sin lilla tid, lite småtråkigt så. Men sen åker den ut! Med nöje.

Kommentarer
Postat av: Jonahemmy

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-05-27 @ 07:51:03
URL: http://jonahemmy.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0