tidsfördriv

Såhär roligt hade jag och Patrik på jobbet idag. Bra tidsfördriv va? Jag räknar inte med att någon ska orka läsa :P

Vilken svordom använder du mest? Attans! Om det nu räknas som en svordom?
Äger du en iPod? Ja minsann
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Himla olika eftersom jag jobbar schema
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jaaa verkligen. Jag är inte bildskön :P
Vilken var den senaste filmen du såg? Maffia, igår på bio (varning varning)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till solen...
Har någon någonsin kallat dig lat? Fråga mamma?
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Tyvärr. Men inte så ofta just nu
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Jag har ingen cd-spelare. All musik finns på datorn
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig choklad, såklart
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja :-)
Vad åt du till middag? Kyckling
Använder du huvtröjor? Jag älskar luvor
Kan du vissla? Ja minsann!
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Ja på skoltid
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Virvelvinden, och inte må illa -tack!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jag hoppas inte det så därför skriver jag nej
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0455
Tittade du på tecknat när du var liten? Det gör väll alla barn?
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej. Jag har nog lättare att bli ny vän med killar än tjejer tror jag.
Vilken film kan du alla replikerna till? Skulle väll va Fucking Åmål i så fall! Haha. Nää...
När flög du senast? I April till Barcelona med vännerna
Läser du för skojs skull? Jag tycker om att läsa. Har dock inte blivit så mycket läsnings sen jag träffade Johan...
Pratar du några andra språk? Bara Engelska, tyvärr
Har du gråtit offentligt? Ja, ett par gånger
Har du en stationär dator eller en laptop? Världens sötaste laptop
Vilka gör du, önskningar eller planer? Både och. Mycke snack fast lite verkstad också
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, tyvärr. Borde nog göra det lite mer. Life is short.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Jag har ingenting. Skulle vilja ha en tatuering men det har liksom inte blivit av
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det är väll klart ;) Eller nej. Det är upp till båda två tycker jag.
Kan du kasta macka? Mjaa
Har du någonsin varit på Jamica? Nej tyvärr. Jag vill överallt
Vad har du med dig in på bion? Plockgodis och ramlösa
Vem var din favoritlärare? Matteläraren i 7an, 8an och 9an. Helt klart!
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Med lagom mycket tatueringar?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Emm. Grafisk illustration
Gillar du att flyga flygplan? Gillar och gillar. Det väntar ju alltid något roligt när man har flugit...
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlig, rolig, charmig
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Haha vilken fråga
När sov du senast på golvet? Minns faktiskt inte om jag gjort det någon gång. Rakt på golvet eller på madrass?
Vilken är din favoritdrink? White Russian ända tills jag och Elin upptäckte blåbärsputte för ett par helger sen
Gillar du din boendesituation? Jag trivs jättebra i min nya lägenhet
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Svår fråga men, åtta?
Äter du frukost dagligen? Jag äter frukost på jobbet -kaffe och yoggi
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja det känns så. Med vardagliga saker
Hamnade du ofta i trubbel för att ha pratat under lektionerna? Nej i så fall tvärt om
Vilken är din favoritfrukt? Apelsin, kanske? När man orkar skala dom
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej inte antalet kalorier men jag tänker på vad det är jag köper för något
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21. Jisses alltså...
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja ganska
Tror du på liv på andra planeter? Jag vet faktiskt inte vad jag tror.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Johan kanske :P
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror varken Gud är man eller kvinna. Ingen gubber som sitter och spanar direkt
Vad var det senaste du åt? En godisbit
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Båda. Men som jag skrev innan har jag lättare för att lära känna killar
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Kompromiss :P
Gillar du senap? Liiiite med ketchup på korv
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag har ganska lätt för att ge upp hoppet vissa perioder, tyvärr
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Never ever, jag är höjdrädd
Sover du på sida, mage eller rygg? Somnar på mage, sen vet jag inte
Har du någonsin köpt något från eBay? Nope
Tycker du om att krama folk? Jaaa. Kramar är bättre än pussar!
Skulle du säga att du är trendig? Litegrann
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera? Bli chockad och säga nej, jag har min Johan!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Britney Spears, för lääääänge sen
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Tycker inte om Star Wars
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror på vad det gäller men jag gillar inte brutna 'löften' över huvud taget
Tycker du att du är attraktiv? Nej jag är väldigt självkritisk, tyvärr. Och det gäller allt
Vad är du allergisk mot? Ingenting som tur är
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Det händer, men jag vet att jag inte mår bra av att vara vegitarian eftersom jag prövat

Kommentarer
Postat av: Johan=)

hahahaha så sööööööt du e:D wieee
du e så gulli plutten min:P

2007-05-21 @ 16:03:32
Postat av: Cis

SV Johan: PUSS!

2007-05-21 @ 16:12:48
URL: http://cissa.blogg.se
Postat av: Antonsabrina

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2010-05-25 @ 07:07:14
URL: http://antonsabrina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0