vardag

Nu är det vardag igen. Ganska skönt, man har något att göra på jobbet i alla fall. Tiden går så sjukt sakta när man sitter på jobbet och inte har någonting att göra. Som igår till exempel. Det kanske märktes här i min blogg? :P

Jag och Elin promenerade i alla fall hem från jobbet igårkväll. Hon kom hit med bussen och mötte mig, snällis! Sen blev det te och yatsy med henne och Filip. Myspys.

Skrollan har varit en riktig liten jävul i natt. Hon hoppade på täcket som en liten galning och bet och slickade mig på fötterna. Sen när man drar undan som efter som det kittlas blir det ÄNNU roligare.  Men hon är söt ändå.

Idag är det fint väder. Skönt det. En promenad hem från jobbet i eftermiddag med kanske? Får se om man inte är allt för hungrig.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0