humanbiologi och nyslingat hår

Helgen har varit  lugn för mig. Har i och för sig inte haft mycket val heller, kontot är tomt (och mer än det). Jag la mina sista slantar på slingfärg till håret och Johan fick förtroendet att dra ut slingorna (psst hemligt). Det tog ungefär tre timmar + att jag fick en gnällande pojkvän på köpet. Jisses...


Som tur är har jag världens snällaste mamma. Vi var på Willy's innan och skulle handla mat, eller ja, jag skulle låna pengar till mat. Väl där så bjöd hon på hela kalaset, överraskningar är bra ibland.

Nu pluggas det humanbiologi. Har massa att renskriva som jag inte hunnit med innan, och jag som vill ner till Lokomotion. Får se om det hinns med. Skynda skynda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0