julstjärnetrubbel

Kom på att i helgen är det första advent (och Linns födelsedag). Vad snabbt tiden går! Har dock ett litet problem. Jag hade tänkt att min lägenhet detta året som förra, ska prydas med julstjärnor. Köpte två nya silviriga stjärnor förra året och ett stjärnfall. Det är mysigt och ger lite extra ljus i vardagen i mörka december. Men jag håller mig till mina stjärnor, resten av pyntet får mamma ha i sin lägenhet.

Problemet är att mitt förråd är minst sagt proppfullt, det blir lätt så när man flyttar till en mindre lägenhet från en större. Och jag misstänker att stjärnorna ligger längst in, bakom allt skräp. Hard work, men så får det bli. Köpa nya känns minst sagt onödigt, så klarar jag inte av att brotta mig igenom skrivbord och flyttlådor, får jag helt enkelt vara utan mina julstjärnor. Otänkbart!

image313

Kommentarer
Postat av: Reidarelin

Hello admin, nice site you have!

2010-04-16 @ 10:20:49
URL: http://reidarelin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0