torsdag

Idag har vi haft exinamation i skolan i form av en redovisning i skolan. Det gick bra, trots att jag hatar att prata inför folk. Varför vet jag inte, något gör en så extremt nervös... Men nu är jag lättad.

Efter redovisningen belönade jag och Selma oss med Mc Donald's mat, vi som hade varit sååå duktiga :P Sen blev det en promenad ute på dragsö, och nu pluggas det inför tentan imorgon. Sen blir det träning, behöver få bort tankarna på någonting annat. Känner att allting bara snurrar. Vi får väll se hur det går...

Och så kommer mamma och pappa hem från Nilen-kryssningen senare ikväll. Tråkigt att inte vara Sambovakt mera, man får verkligen en himla massa motion och går ut gånger man aldrig skulle gått ut annars. Denna veckan har verkligen gått snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0