Litter Kwitter

Jag fick ett mail från Litter Kwitter. Det såg ut så här:

Katter är smarta djur och till skillnad mot hundar kan de tränas till att göra sina behov på en vanlig toalett i stället för på kattlådan! Litter Kwitter är produkten som hjälper dig att träna kisse gå på toaletten!

image232


Det ända katterna inte gör själva är att spola och fälla ner locket då? Detta hade varit ett himla bekvämt alternativ för mig som får göra rent mina katters PeeWee toalett var och varannan dag (mindre roligt arbete). Samtidigt förstår jag att detta över huvud taget ska fungera så kräver det mycket träning, och det vet jag inte riktigt om det finns tid till. Om det ens fungerar i slutändan? Så om någon har goda erfarenheter av den här typen av 'katt-toalett' skulle jag vilja höra det :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha

2007-10-08 @ 18:11:50
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Lari

jadu, klart att de är lika busiga.. de är ju katter.. men tyvärr så har jag inte kvar dem ju...

2007-10-15 @ 19:51:05
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0