lördagsfest och söndagsplugg

Igår blev det lite fest hemma hos mig. Bara brydar och vi hade hur roligt som helst. Tyvärr hade jag inte kameran igång, det ångrar jag idag. Men vi hade som sagt himla trevligt!

Idag har det pluggats, vi ska ha litteraturseminarie imorgon. Får hoppas på att det går bra. Dessutom har det syndats med pizza, gottit! Måste, måste, måste verkligen börja plugga till tentan, jag är så seg i starten. Börjar känna mig stressad inför den och det känns bara jobbigt. Så imorgon ska jag börja ta tag i det. Nu har jag lovat. Sen om det fastnar något eller inte märker vi senare...

Kommentarer
Postat av: lina

hade ni kul i lördags då???

2007-10-22 @ 07:51:53
URL: http://moonshield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0