pluggdag

Idag mår jag som en prinsessa igen. Har varit inne hela dagen, sov ganska länge också så jag är utvilad. Skönt! Sen har jag bara skrivit om olika omvårdnadsteoretiker.
 
Ursäkta mig men fy vad det känns tråkigt med omvårnadsteorier och forskningsprocessen och allt vi håller på med nu. Jag vill börja praktisera och lära mig sticka, nu! Det är till och med så jag längtar till humanbiologin som alla säger är sååå tung, det känns mer relevant! Men äsch, den tiden kommer. Jag kanske tar tillbaka det jag skrev nu då...

Jag börjar i alla fall jobba på beställningscentralen vid fem, det känns längesen så det ska bli roligt!  Funderar på om man ska ta en liten promenad innan dess, känner att jag behöver komma ut och få lite frisk luft...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0