tisdags-ledig

Igår gick jag på stan en runda med Elin och Linn och shoppade lite. Hittade en hängsleklänning i jeans från Gina Tricot. Den behöver dock sys till lite men det kommer bli bra! Sen fikade vi på Wayne's och snackade en massa skit. På kvällen körde vi ut till andra Elin i spandelstorp och umgicks med henne. Inget plugg på hela dagen, skönt!

Idag är det mindre bra. Skyllde på att jag var åksjuk från bilen när jag kom hem igårkväll. Mådde väldigt illa och gör fortfarande. - Magsjuka. Så idag missar jag en föreläsning, så retfullt. Ska bara vara hemma och kurera mig och bli bra igen.

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: Therese Odesten

ja dem säger man inte nej till ;)
hoppas att du kryar på dig, magsjuka är nog det värsta som finns :/

2007-10-10 @ 14:15:57
URL: http://odesten.blogg.se
Postat av: Lina

usch,,ja fick gå hem från jobbet idag för ja var med dålig.. :(

2007-10-10 @ 17:16:56
URL: http://www.moonshield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0