bihåleinflammation

Ursäkta dålig uppdatering, jag har varit sjuk igen. Den här gången var det bihåleinflammation. Jag har egentligen haft småont i huvudet till och från hela veckan, trodde bara att det var pga stress eller migrän. Men i fredags fick jag otrolig huvudverk och verk kring ögat, så det fick bli akuten och in och röntga. Mycket riktigt så var det bihåleinflammation. Så nu är det penicilin och kortisonspray för min del, och jag känner mig mycket mycket bättre.

Helgplanerna fick dock ändras. Jag som tänkte ut och festa och ha kul, men nej. Har fått plugga typ hela dagen idag eftersom jag inte kunde göra ett dugg i fredags och typ inte igår heller. Men nu är jag klar i alla fall, äntligen! Det ska vara klart och redovisas på basgruppsträffen imorgon. Får hoppas på att det går bra.

Nu tittar jag på Ensam kvinna söker på tv och väntar på min Johan som har varit i Stockholm i helgen igen.

Hoppas ni har haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0