måndag

Då var det måndag och jag sitter här och försöker intala mig själv att jag inte är det minsta nervös. 12.30 är samlingen. Men äsch, detta går bra.

Slutar skolan vid fyra och börjar jobba vid fem. Hur man ska hinna få i sig någon mat idag är ett mindre mysterium, 3e september är ju startdatumet för rör på dig och ät nyttigare livet, som jag smygstartat på lite innan. Så det blir ingen hamburgare på Mc Donald's direkt även fast det låter himla frestande och hade varit det enklaste. Men det löser sig nog det med!

Kommentarer
Postat av: Lina

du e så duktig såå :)

2007-09-03 @ 19:36:57
URL: http://moonshield.blogg.se
Postat av: johan toan

hehe mc donalds=) ja du cicci.. nu börjar det nya livet. akta bilringarna och försök inte provocera mig till att köpa en mcburgare:P jag gör det så gärna så=)

2007-09-03 @ 19:48:55
Postat av: Ciis

SV Johan toan: Tyyyst med dig! Jag ska sluta med sånt där har jag ju sagt :-)

2007-09-03 @ 22:19:39
URL: http://cissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0