min rosa mobil

Det finns vissa för och nackdelar med att vara ungkattsägare. Dom är himla goa, söta, charmiga... ja ni vet. Men ibland kan dom vara lite för busiga. Som te.x. i förgår kväll när jag skulle somna, ställde jag klockan ha la telefonen på nattbordet bredvid sängen precis som vanligt. När jag vaknade låg på andra sidan lägenheten, och displayen fungerar inte. Fick lite smått panik eftersom jag visste att det vankades utgång, att gå ut utan mobiltelefon känns jättejobbigt. Så nu sitter jag här med mammas gamla mobil och väntar på att det ska bli måndag så man kan gå in i någon affär med mobilnissar och fråga om den går att lagas eller om den är sönder för alltid.


image201

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det var det minsta det var! ;)

2007-09-30 @ 14:51:15
URL: http://rvj.blogg.se
Postat av: Lina

aj aj du..det var inte bra!

2007-09-30 @ 16:05:35
URL: http://www.moonshield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0