onsdag

I morse när jag vaknade låg mina babes, Skrollan och Hera, på varandra och kramades på vardagsrumsmattan. Såå söta! :-) Jag vaknade på rätt sida i alla fall.

För övrigt så betalade jag räkningar igår. Oj vad räkningar... Den här månaden kommer bli en himla tunn, inte roligt alls. Men that's life. Skyller på alla skolböcker som jag har varit tvungen att beställa ifrån Bokus och Adlibris. Det känns ungefär som när man behöver ny mascara för att det gamla är slut, ingen ser det men det måste köpas (okej dålig jämförelse men det var känslan jag ville åt). I vilket fall som helst så är det tråkigt att lägga pengar på skolböcker!

image194       image195
Allmän Omvårdnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0