en ängel till katthimlen...

Det hände någonting igår. Som fortsättning på allt det andra dumma... Larissa (lilla kattflickan) blev kall och började andas konstigt. Vi stödmatade och värmde henne hela kvällen, och när hon såg lite bättre ut la jag ner henne i kattungelådan i Heras mjuka päls igen. Det tog ungefär en kvart, så kom Hera ut och var orolig. Jag gick in och tittade och Larissa låg ungför en halvmeter utanför kattungelådan, var kall och hade slutat andas. Hera hade nog puffat på henne, och märkt att någonting var väldigt fel..

R.I.P lilla Larissa <3
081116 - 081130


Kommentarer
Postat av: linnsan

vad tråkigt :(

2008-12-01 @ 13:20:23
Postat av: Freddi

Stackars lilla Larissa och mamma Hera och dig och Johan! Jag ska tända ett ljus för Larissa nu. Tusen kramar till er som är i livet och så ses vi om knappt två veckor. Kämpa på och vila om möjligt så gott det går.

tusen kramar från Freddi

2008-12-01 @ 13:30:37
Postat av: Cissi (Jag)

neeeeee :( men snyft lilla missetussen :( gud va ledsen jag blev nu när jag läste detta...



Hoppas hon har det fint där hon e nu

2008-12-02 @ 21:37:12
URL: http://cisis.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad tråkigt cissi. Beklagar :( Kraam

2008-12-04 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0