lilla hjärtat <3

Jag skulle kunna skriva en helt uppsats om vad som hänt i mitt liv sedan sist jag skrev här. Vet inte vart jag ska börja...

Först måste jag i alla fall ge en ros till Titus som finns i katthimlen. Det som inte fick hända hände, trots veterinärbesök, vätskeersättning och penicillin. Vet inte vad det är som gått fel, troligen hade de något inre fel, eller var det någon infektion eller virus som gjorde att de blev så svaga.

Ni kommer alltid finnas i mitt minne, både Larissa och Titus, men just nu har jag mina två vildbästar som är kvar att fokusera på.

Titus - Larissa tog din tass och fattade den. <3
R.I.P

Kommentarer
Postat av: erica

Jag fick aldrig chansen att lära känna er, ändå kommer tårarna när jag tänker på er. Ni kämpade tappert mina små hjärtan.

2008-12-12 @ 16:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0