fixat och klart

Gud vad jag/vi har flängt fram och tillbaka och överallt idag. Men det känns verkligen som att mycket har hunnits med, härligt att stryka över en massa måsten...

Farmakologitentan är skriven (har dock inte en susning om hur det gick, det märker vi senare) + att jag och Johan har gjort en massa småärenden på konstiga ställen som i princip har dagit hela dagen, sen träning och nu sitter jag med hårfärg i håret och är helt slut.

Vilken tur för mig att Johan har lovat att laga tvårätters ikväll <3

Kommentarer
Postat av: Johantoan

haha ja tur att jag finns:D
det blev asgott fast cicci (kerstin) tyckte
förretten blev illa=) tsss

2008-02-15 @ 21:36:47
Postat av: Joachimella

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2008-10-14 @ 13:15:58
URL: http://joachimella.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0