dumma optimisten

Ibland är jag kanske lite väl optimistisk. Plugga till en tenta på en och en halv dag? Hrm. Känner nu att det förmodligen inte kommer att funka fullt ut imorgon...

Dumma jag 'la undan' den här tentan och kocentrerade mig 100% på humanbiologin som vi hade i måndas istället. Mest eftersom den var betydlig större. 

Nu när jag kollar på mikrobiologin (som vi ska ha imorgon!) känns det som att lära sig namn på bakterier och virus är ungefär som att öva in glosor på arabiska? Typ Varicella-Zoster, Pseudomonas, Enterokockus faecium osv osv osv... Suck. Särskilt svårt blir det när man är extremt stressad. Men det ska bli intressant och se hur många rätt jag får. (Två?) :P

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)

2008-01-15 @ 17:17:52
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0