kampen

Jag har kännt mig halvt kolappsad både igår och idag. Förmodligen för att kroppen är van att få i sig mer näring. Vaknade inatt av att jag var extremt hungrig och hade ont i huvudet, så idag blev det att jag bytte ut lunschen mot måltidsersättningen istället. Men vad hjälper det? En timme efter den är uppdrucken är jag extremt hungrig igen, men det är bara att låta bli att småäta och sukta efter kvällsmaten. Den var för övrigt gudomligt god, synd bara att man inte får äta så mycket som man vill...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men Cecilia, vad är det här för diet? Låter INTE bra, du som är så fin?! ;) Mikrobiologin idag sög ju, usch, nu är det bara det ****tråkiga praktiska skiten imorn, suck! Hoppas du äter lite bättre idag!! :P Kramkram!

2008-01-16 @ 10:58:08
Postat av: Anonym

cissi..du är ju hur fin som helst! skippa dieten!

2008-01-17 @ 16:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0