måndagens to do

Idag är ännu en tråkig dag när jag måste tvinga mig själv att sitta med näsan fastklistrad i böckerna. Motivationen sviktar verkligen till tusen... Allting annat är lixom roligare. Till och med dammtorka eller städa i garderoben? Putsa fönstrerna? Vad som helst!

Det ska verkligen blir skönt att gå ut på praktik i åtta veckor efter tenotorna och få ett litet break i läsandet. Känner att jag behöver det så det kommer helt perfekt. Hoppas på att det blir bra, jag ska vara i Rödeby på Elinebergs äldreboende. Jag var ju där på en av mina hospiteringsdagar så jag hoppas på att det blir bra! Fast sjukhuspraktik hade ju varit betydligt roligare... Men den tiden kommer! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0