pusta ut

Så himla skönt, första tentan är avklarad! Det kändes bra när jag skrev den, så jag hoppas jag får tillbaka den med ett stort G på. Glad! Så nu är det bara att börja med nästa...
PS. Karin, vi ska vara tacksamma att vi hade ConnyFille ;)

Och idag har jag skrivit på papper om att jag bytt från Undersköterkeprogrammet till Sjuksköterskeprogrammet. Så nu går det inte att ångra sig... Men det känns bara skönt! Tror inte det är något jag kommer att ångra heller.

Jag och Selma firade med luch ute. Selma åt världens godaste kycklingpasta (det såg så ut i alla fall) och jag min grekiska sallad. Jag älskar grekisk sallad, och nu under min lilla diet passar ju det perfekt! Under denna veckan kommer även en till två måltider om dagen att ersättas med måltidsersättning, och kaffet (dock inte morgonkaffet!) med grönt te. Mitt mål är att komma i alla par jeans jag hade för ett år sedan... Vi får se hur lång tid det tar.

Mikrobiologi nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0