underbara fredag... eller?

Idag är det fredag och jag har varit i skolan. Vi övade inför praktiska provet, bäddning, matning, blodtryck, puls och allt sånt där, grundläggande saker!.

Sen hem, plugga plugga plugga! Jag känner mig verkligen stressad. Jag har inte ens hunnit gå igenom alla delar ännu och tentan är på måndag. Well. Vi får se hur det går. Det är ju inte värre än att man får göra den en gång till, eller hur?

Jag har verkligen inte sån där härlig fredagskänsla som jag brukar har. Det kommer att bli en slitig helg... Men ikväll ska vi i alla fall ut på tjejkväll i torskors. Det ska bli trevlig. I alla fall en sak att se fram emot denna underbara skol-helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0