en helg till

Igår var en bra dag. På förmiddagen plockade och donade vi lite här hemma. Sen åkte jag, mamma, bror, brorson och brors flickvän till Hasslöfestivalen och tittade på Kaj Karlsson i det fina vädret. Mysigt! Sen på kvällen blev det fest hemma hos Elin i spandelstorp med singstar såklart!

Idag har jag bara tagit det lungt, + att Johan har tagit hit sin säng och annat smått och gott. Vi har en del att plocka med om man säger så... Bra var att jag hittade en superfin mixer bland hans grejer, så nu kan jag göra smoothie på mornarna :-)

Hoppas på att vårat betalkort från IKEA kommer med posten imorgon så vi kan lägga vår beställning på internet sen. Har suttit och kikat på deras hemsida, så nu vet vi exakt vad vi ska handla förnått, roligt :-) Och det kommer bli så fiiiiint...

Och en annan sak;
Någon som vet någon fin klätterväxt för utebruk, helst med vita blommor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0