blaha blaha

Hoppla, en vecka till har hunnit gå innan jag skrev här sist. Tiden går så snabbt! Jag har jobbat en del, både på temo och beställningscentralen, och haft praktisk prov i skolan. Min lott föll så jag fick ge en subcutan injektion. Jättesvårt, särskilt när man gör det på sig själv varanan dag. Men ibland ska man ha tur också ;)

Nu har jag och Johan varit på stan en runda och köpt present till hans tvillingbror och Therese som ska ha stor 25års fest tillsammans ikväll. Hörde rykten om cirka 70 pers, ska bli roligt. Så älsklingen fyller 25 på onsdag han också. Mycke födelsedagar nu, men det är bara roligt. Får se vad lilla jag har planerat för bus då, hihi.

Och lägenhetsletandet fortsätter. Vi överväger att köpa en större lägenhet istället för att hyra en, men vi får se. Har mycket att räkna på. Men vi ska i alla fall och titta på två alternativ nästa lördag. På bilderna ser båda super ut men jag har redan min favorit. Men somsagt, vi får se!

Kommentarer
Postat av: Christertomine

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2009-06-23 @ 13:51:05
URL: http://christertomine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0