så precis lagom

Hela tillvaron just nu känns så bra. Lagom mycket skola, lagom med jobb, lagom med fritid och ja ni fattar nog. Lagom av det mesta! Praktikt ord dedär faktiskt. Får väll se om jag säger likadant en vecka innan tenten men nu pratar jag i nutid. Det ända jag inte har lagom av är väll pengar, studentkassan skriker efter påfyllning. Som tur är är ju inte hela livet pengar... Eller?

För övrigt har jag varit på min livs första och min livs sista (förmodligen) obduktion denna veckan. Det var en liten upplevelse för sig. Jag imponerad av de människor som orkar jobba med att skära upp döda människor, ta ut organ och filéa upp dem, samt lägga dem på en bricka som sedan ska serveras till en läkare... Ja i stora drag. Men det var intressant. Mycket intressant faktiskt.

Annars har vi pluggat mycket neurologi i skolan nu och det är väll ingen nyhet direkt. Bröstcancer har vi med nosat på. Och ja lite annat smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0