YES!

Praktiken är slut, jippie! Vilken befrielse! Inte för att det har varit tråkig, det har bara varit för mycket av allt. Lyssna, vara duktig, visa framfötterna, och så skola på de.... Nio veckor är ganska lång tid och ja, man är trött. Men jag har lärt mig massor så det känns kanon! En lättnad.

På tis är det back to school. Jag är faktiskt skolsugen. Och så ska vi läsa sjuksomar, det tycker jag är roligt. Eller inte roligt kanske, men intressant. Snart ska jag bli bjuden på fläskfilé och det är ju med trevligt!


Kommentarer
Postat av: Elina

Skönt att vara tillbaka i skolan, fast få ändå lite ångest eftersom det är så mkt att läsa på kort tid!! Men men, det klarar väl vi =)

2008-11-05 @ 20:18:30
URL: http://elinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0