äntligen lördag

Äntligen lördag! Jag och mamma har varit på stan en himla lång stund och spanat på finklänningar. Fick till och med med mig en hem, frågan är dock om den ska behållas eller ej? Ska gå till en sömmerska och fråga om hon kan lägga upp den någon decimeter, annars åker den nog tyvärr tilbaka. Trivs inte i den där längen som går precis till knäna. Annars är den hur fin som helst! Spets och fint, som jag har på hjärnan just nu... Så åt vi kyckligsoppa på nyfiket (mums) och nu är jag hemma igen!

Ikväll blir det kalas hemma hos Elin, lilla hon fyller år idag! Grattis grattis!

Nu ska jag lägga mig framför teven och bara göra ingenting. Borde egentligen ta ett städtag, det ser ut som fan här. Men det struntar jag i för idag har jag 100% ledigt. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0