idag blev jag ledig, tyvärr

Idag känner jag mig vimsig och halvt knäpp. Klockan 20 över imorse ringde min telefon (jag låg och sov i godan ro och trodde att jag började klockan 13.00). Det var min handledare på sjukhuset som ringde och undrade var jag var? Yrvaken och vimsig förklarade jag att vi började väll klockan ett idag? Men så var inte fallet enligt henne, jag hade väll skrivit fel i min kalender... Kom i alla fall överens om att jag stannar hemma hela dagen idag, och går dit och jobbar på min lediga onsdag istället. Skönt att sova vidare, men... när jag läste schemat jag fått av henne står det kvällsjobb, alltså den tiden jag trodde från första början. Inte så kontigt att man tror att man jobbar de tiderna man fått på schemat? Jeje, antingen är jag knäpp i huvudet eller så är det faktiskt hon som har gjort fel. Kände mig dum i vilket fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0