tvätta inte i yrvaket tillstånd

Klockan ringde, och jag skulle vara duktig att gå ner i tvättstugan med en gång (eftersom tvättaberget totalt svämmar över). Bara det att efter jag gjort min plikt råkade jag stänga dörren till tvättstugan, utan att ha nyckel med mig. Fan fan fan. Undrar just hur tvättarna ser ut jag satte igång där inne? Vem vet det kanske är svart och vitt blandat...

Jeje, en snäll visevärd skulle komma upp och låsa upp för mig innan klockan tolv, vilket betyder att jag missar en massa tvättid + att jag kommer få ta emot nyckeln med svansen mellan benen.

Jeje, shit happens.

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig kväll

2008-09-24 @ 17:07:01
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0