julfirande i dagar

Nu har nästan hela julhelgen gått. Självaste julaftonen jobbade jag en stund på infektion. Dock bara ett par timmar, slutade halv 3 sen var det bara hem till Kalle anka och sätta igång. Eller ja, det här året hette ankan Anna. Jag och Micke var hemma hos mamma och pappa med bröder, svägerska och syskonbarn. Så efter julfika med lussekatter, knäck och pepparkakor kom en tomte vid namn Johan Berup och delade ut alla klapparna. Ett trevligt inslag på kvällen för såväl stora som små! Tomten var dock mycket varm när han suttit inne i sin tjocka päls, och fick pulsa ut i snön med sin lykta igen... Fick förreseten himla fina klappar, särskilt av min Micke. Tack!<3

Gårdagen gick till att äta kroppkakor hemma hos Mickes mamma med alla hans bröder med bihang. Och så blev det så klart lite julklappsutdelning där med, sen träffade jag mina fina vänner på kvällen hemma hos Cissi och Johanna. Idag har vi träffat min mormor och farfar mf. och imorgon ska vi åka till Nybro och fira jul med Mickes pappa och hans sambo. Vilken lång julhelg det är/blev. Men det gör ingenting, julen är bara mysig och det är roligt att få träffa alla! Hoppas ni har/har haft en lika god och bra jul som vi!

Ps. Imorgon innan Nybro blir det Ikea ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0